vrijdag 24 februari 2012

stoere styling


Deze week kwam ik op Pinterest de bovenste foto tegen van de stoere kinderkamer van Bruin. Een foto met veel styling herinneringen nadat ik de reportage ongeveer 8-9 jaar geleden zag in KEK.
De foto's waren destijds de inspiratiebron voor de restyling van de kamer van Sam in een stoere jongenskamer met een bruine muur, witte letters, zwarte stoere accessoires en een klein koeienvel.
Bij de opstart van KEET 4 jaar kregen de foto's een plaats op het moodboard die de basis vormde voor inkoop van producten zoals de manden van autoband, de paardschommel en stoere gebreide knuffels. 
De pagina met de foto van de bruine wand is inmiddels ergens verloren geraakt, maar de rest van de reportage zit nog steeds in mijn papieren knipselmap, oftewel mijn Pinterest 1.0.
De styling van deze kinderkamer blijft echt prachtig en is een mooi voorbeeld dat styling met een hoofdletter S soms echt tijdloos kan zijn en zich kan onttrekken aan trends.

This week I saw the picture of Bruin's room on Pinterest. About nine years ago I saw this interior in KEK and it inspired me to change Sam's room into a cool boys room with a brown wall, white letters black accessories and a small cowshide. The pictures were also part of the moodboard use to inspire our KEET-webshop-concept in 2008.
I always kept the pages published in KEK: to me it is an example that styling with a capital S can withstand the test of time.

Fotografie: Femke Reijerman
Styling: Anja Koops
Reportage: KEK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...