woensdag 28 september 2011

enjoy mooi wonen





Vandaag zat er een cadeau voor mezelf bij de post: het nieuwe boekje ENJOY-mooi wonen. Een leuk vormgegeven en handzaam naslagwerk voor *ontdek je eigen woonstijl, *adressen voor mooi design, *inspirerende adressen en tips en *leuke doe-het-zelf ideeen. 
Het boekje maakt deel uit van de ENJOY-gidsen uitgegeven door Mo Media. Boekjes met tips voor weekendjes weg, rainy days, momenten voor jezelf of tips voor de retro-fans onder ons.

Je kunt ook de ENJOY-app downloaden met iedere week een leuke nieuwe tip to enjoy die nog niet in de boekjes staan weergegeven. 


1 opmerking:

  1. Wat? Is er ook een ENJOY- wonen?
    Het is een leuke serie waar ik ook wat boekjes uit heb, maar deze heb ik geloof ik gemist.
    Hebben, hebben, hebben.....!!!

    Ow, je schijft dat hij nieuw is. Vandaar dat ik hem nog niet kende.

    Me ♥ wonen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...