maandag 14 februari 2011

renewal of the vows



Morgen vieren we, een dag na valentijn, onze trouwdag. Vandaag kregen we van mijn allerliefste vriendin én getuige een geweldige kaart met foto's van onze trouwdag.
Prachtige foto's waardoor mijn gedachten gelijk weer uitgaan naar alle voorbereidingen, de leuke ceremonie in het stadhuis van Deventer, de ballon waardoor onze lieve Cato ook in gedachten bij ons is, het zonnetje tijdens de tocht met het pondje over de IJssel, de supergezellige high tea met alle familie, vrienden en collega's, inclusief 40 kids (waaronder ons eigen drietal), de champagne met bruidstaart (een Barbie en Ken aangekleed, met marsepein en heerlijke vulling, in de vorm van een bruidspaar) van Patisserie Christiaans, de avond koken en gezellig eten met close friends en family bij de Rozijnenkorf in Deventer, de huwelijksnacht in het IJsselhotel!
Ik zou het eigenlijk weer zo doen, behalve de ..... jurk! Want hij was én is prachtig, nog steeds echt helemaal mooi, maar als je je jurk uitzoekt gaan je gedachten al naar zoveel jurken uit, laat staan als je het na een paar jaar over mag doen.
Kortom de foto's van mijn trouwjurk op de kaart bevestigen dat de jurk helemaal mijn jurk was, maar als ik jaarlijks mijn renewal of the vows voor manlief mag uitspreken compleet met een feestje met kids, dierbaren en taart én een nieuwe witte jurk teken ik daarvoor.

Met dank aan Arnhems Meisje voor de hippe trouw-inspiratie-foto's.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je trouwdag! Hier hetzelfde hoor, ben nog steeds wég van mijn jurk destijds, maar zou nu een andere uitkiezen. Gewoon, omdat er zoveel mooie zijn. Zolang de keuze voor je partner elke keer maar hetzelfde is, toch? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...