woensdag 8 december 2010

Nijntje in Frankrijk





Iedere keer als ik de Nijntje lamp zie word ik zo blij. Dan wil ik er een voor de kamer van Pip, voor de kamer van onze jongste, voor mijn eigen werkplek of toch een XL formaat voor in de woonkamer.....

Want hij is niet alleen hollands lief, hij is stiekem ook heel erg hip.
En eigenlijk symbool voor waar mijn eigen webshop KEET&koter voor staat: woonaccessoires die prachtig zijn voor de kinderkamer en accessoires voor kids die niet misstaan in je woonkamer!

Vandaag zag ik de Nijntje-lamp op de site van MILK magazine, een inspirerend frans magazine met een gelijknamig blog. Met een link naar www.monjolishop.com, een franse conceptstore met trouwens nog veel meer mooie items om hebberig van te worden, zoals kussens met een hoog knuffelgehalte! En met nog een inspirerend monjolishop-blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...