dinsdag 4 oktober 2011

wallpaper by Piet Hein Eek




Al langere tijd volg ik het prachtige blog van Desiree: Vosgesparis, a story in concrete and white. Met prachtige foto's van haar eigen huis, stylinginspiratie en tips voor prachtige interieurwinkels in Amsterdam én Parijs. Recent is zij haar nieuwe initiatief Vosgesparis concept gestart met give aways beschikbaar gesteld door de sponsors van haar blog.
Deze week is de eerste give away actie van start gegaan met niets minder dan het stoere sloophout wallpaper van Piet Hein Eek. Nadenkend waar ik dit behang zou willen in ons huis kan ik niet kiezen: in de woonkamer, de hal, achter achterwand voor ons bed, op de legerkamer van jongste of.... 
Binnenkort is er naast de mooie versies die er al zijn ook twee nieuwe wallpaper dessins in wit (PHE-008) en met prachtige brede planken (PHE-007), die absoluut mijn favoriet is!
Hou de blogsite van Vosgesparis in de gaten voor nog meer give-away acties!


2 opmerkingen:

  1. Ja heel mooi dat behang.
    Ik maakte er laatst voor een vriendin een paar kapstokken van.
    (op houten platen)
    Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt nu wel even mooi twee extra entrys neerzetten met je blogpost link!
    succes!
    gr. desiree

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...