woensdag 12 oktober 2011

bloginspiratie: La Maison d'Anna G.



Voordat ik zelf begon met bloggen, volgde ik mooie en inspirerende blogs van anderen. Zelfs zo  inspirerend dat ik twee jaar geleden ben gestart met Met Melk & Suiker en is het aantal blogs dat ik volg sindsdien alleen maar toegenomen.
Met bloginspiratie deel ik graag originele blogs die de moeite van het volgen meer dan waard zijn, met deze week: La Maison d'Anna G.
La Maison d'Anna G. is het blog van de Zweedse Anna Sofia G. die, na omzwervingen in Australie en Zwitserland, al jaren in Parijs woont en blogt over Scandinavisch design en styling. Een blog vol prachtige foto's, stylinginspiratie en liefde voor interieur.
Daarnaast vind je er voor de echte liefhebber van Scandinavisch wonen een uitgebreide Scandinavische bloglijst!


Before I started blogging myself, I followed inspiring interiorblogs. Even so inspiring that I started Met Melk&Suiker, a place to share other original blogs with you. 
This week: La Maison d'Anna G. 
Anne Sofia G. grew up in Sweden, spent a year in Australia and Switzerland and lives in Paris now. She shares her world of Scandinavian Design and interior decorating. Complete with a large Scandinavian bloglist!


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooe blog... Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige foto's daar word je toch super vrolijk van!!!!!!
    Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige inspirerende foto's! Keep up the good work :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de fijne tips, absoluut inspirerende sites! Ken je deens al? Hebben ook veel mooie inspiratie foto's met dezelfde look en feel, kan ik uren bij wegdromen.. En bij jouw blog ook, ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige plaatjes, krijg gelijk zin om te gaan verbouwen. Heb recent net een super gave witte vitrinekast gekocht, deze zou hier zo bij passen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...