zondag 9 oktober 2011

count your blessings




Deze week werd ik blij van:
* sneeuwbol met cute hertje van &Klevering, waar ik al zo lang een beetje verliefd op ben en waar ik al zo vaak voorbij was gelopen bij De Kleine Parade (een superleuk winkel met hebbedingen in Zutphen!), en dat ik nu zomaar heb gekocht
* samen met de kids voor het slapen gaan 'voorlezen' uit het foto-babyboek van Pip: wat was en is ze lief!, met gelijk het goede voornemen in de herfstvakantie eindelijk een fysiek babyboek te maken voor Floor!
* een heerlijk relaxed weekend met een gezellig etentje bij m'n zus en family
* het maken van een to-do list voor het opknappen binnen in huis deze winter; met het wit schilderen van onze houten vloer als serieus denkertje
* weten dat ik geniet van het weekend met lief en kids en het vooruitzicht van op een weekje (herfst)vakantie in de wetenschap dat ik ook een superleuke baan heb; met recht wel heel veel blessings

Volg de wekelijkse count your blessings van Anki, Anne, Arnika, Aukje, Belinda, Debora, Effie, Esther, Esther, Frederike, Froukje, Iris, Isabelle, Jolanda, Judith, Leontien, Maartje, Maartje, Marielle, Marie-Lu, Marit, Marlous, Martine, Maureen, Mireille, Sacha, Saskia, Sjaantje, Suus, Tabitha, Tess, Mickey


6 opmerkingen:

  1. Het wit schilderen van de houten vloer. Het hebben van een houten vloer die je wit zou kunnen schilderen is een hele grote blessing..

    De Mary Biscuitbox is ook leuk in het wit. Ik zou hem wel in alle kleuren willen hebben. Is dat gek?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blessings :) en zie ik daar een Alessi-koektrommel? Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg, en succes met het maken van een babyboek. Tijdrovend, maar de moeite waard. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een sneeuwbol! Ik was bijna vergeten dat die bestonden, leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geluk allemaal.
    Ik vind de sneeuwbol zo lief!
    Fijne nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...