woensdag 19 oktober 2011

in love with black



De muur in onze woonkamer heeft inmiddels al meerdere kleuren gehad, maar de mat zwarte versie bleef mijn favoriet. Hij verdween toen er als gevolg van de pianoles van Sam een bruine piano in huis kwam, die praktisch gezien alleen tegen de zwarte wand geplaatst kon worden en er overduidelijk geen match was tussen beide. 
De muur werd krijtwit, maar dat paste niet bij het inmiddels niet meer zo krijtwitte plafond. Dus werd hij grijs en twee maanden geleden geel.
Inmiddels heeft Sam zijn pianoles verruild heeft voor de musicalvooropleiding-klas van The Moving Hype en werd de ruimte van de piano ingenomen door zijn behoefte aan podium voor zang en dans én werd de muur opnieuw: mat zwart!

Today I painted the wall in our livingroom: black! 
This wall has been white, grey and yellow, but no colour made me so cheerful as black. My favorite colour to express our white and colourfull interior items.


2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi en helemaal mijn smaak. Een heel goede beslissing om terug naar zwart te gaan als ik het zo zie (en lees, want na zwart niet meer zo tevreden geweest met de muur)
    Zwart, welkom terug!

    Ik heb (bijna) de zelfde kleur op één wand in de woonkamer. Ik ben er heel erg blij mee. Had alleen liever strak gestucte muren gehad ipv spagtelpoets.

    Ben echt verliefd op het huisje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...