zondag 18 december 2011

count your blessings


Beginnen met een nieuwe lege agenda vind ik ieder jaar weer een feestje. Afgelopen jaar ben ik zelfs in de loop van het jaar gewoon nog een keer in een nieuwe agenda begonnen omdat ik toen alsnog verliefd werd op de 101woonideeen-agenda.
Dit jaar heb ik met favoriete foto's van mijn pinboards op Pinterest een agenda laten drukken bij HEMA. Fijn om deze weer te kunnen vullen met leuke blessing-momenten in 2012!
Zoals in deze week:
*steeds meer kerst in huis en kerstkaarten schrijven met de kids die nu allemaal hun eigen naam kunnen schrijven in de kaartjes voor klasgenoten
*leuke voorlichting voor een opleiding loopbaanadvies; een van de blessings waar ik in het nieuwe jaar aan ga beginnen
*ontroerd en trots bij de kijkles op ballet bij Pip:
*het plaatsen van mijn 100e blogpost vandaag! Wat is bloggen toch leuk!

I love starting with a new blank diary at the beginning of a new year. Ready to be filled with wonderfull blessings, like the ones this week: *writing XMAS-cards with the children *an information meeting about a training carreer counseling, one of my great blessings for next year *watching Pip at her balletlessons and *posting my 100th blogpost today!

Volg de wekelijkse count your blessings van: Anki - Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke - Margriet - Marieke -Barbara - Anouk - Linda


6 opmerkingen:

  1. Hey, wat slim om dat iPhone dingetje zo op te bergen. Die ben ik altijd kwijt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk ja een nieuwe agenda,
    een heel nieuw schoon jaar voor de boeg.
    Hij is prachtig die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mega goed idee: een pinterest-agenda! En gefeliciteerd met je 100ste blogpost! Dat er nog vele mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd lekker zo'n heel nieuw leeg jaar voor je & zeker als je die dan ook nog vol met mooi pinterest-finds hebt gezet!
    Lief zo'n balletles...
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...