zondag 20 februari 2011

kinderkamer inspiratie





Ik werd niet alleen aangetrokken door de inspirerende interieurfoto's en mooie kleuren op het blog cinqmai van de franse Caroline Briel, maar ook door de naam CARLA op de papieren vlaggetjes. Een naam die echt hoort bij mijn generatie, maar die al heel lang niet meer op de lijst van populaire kindernamen voorkomt.
Caroline Briel heeft haar dochter Carla genoemd en op haar kamer hangen de zelfgemaakte vlaggetjes met mosterdgele letters.
De mooie kleuren en combinatie van producten op de kinderkamer was voor mij aanleiding te shoppen naar originele producten die in dit kleurenpalet passen:

* stoffen huisje, papieren vlaggetjes & blauwe ijskonijn via webshop cinqmai
* gele dot-kleedje via IKEA
* blauwe paddenstoel lamp via kinderwinkel emalish
* stoer wolkenkussen in groengeel-blauw make room
* ijsblauwe commode via Goed in Stijl
* langwerpig knopenkussen van ontwerpduo Tas-Ka

4 opmerkingen:

  1. Ja grappig, Carla, dat hoor je toch bijna niet meer...
    En wat een ontzettend leuke kinderkamer!

    liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ziet er leuk uit, heb toevallig ook net zelf een kinderkamer klaar! http://homekreatief.blogspot.com/

    Groet!
    Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een ontzettend leuke kinderkamer! Bedankt voor deze leuke en inspirerende blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk de combinatie tussen oude en nieuwe spullen. Ik heb voor mijn dochtertje haar kamer een oude kast op de kop getikt die ik aan het opknappen ben. Daarnaast krijgt ze ook nog wat nieuwe kindermeubeltjes. Zo komt er een mooi evenwicht in. Kan niet wachten tot het kamertje af is :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...