dinsdag 22 februari 2011

cardboard cradle





Hij is basic mooi, eenvoudig in elkaar te zetten en ook nog eens makkelijk te verhuizen van de babykamer naar de slaapkamer, naar de woonkamer of mee op vakantie!
En prachtig gestyled in deze prachtige, sobere slaapkamer (foto: VT wonen).

Het wiegje is ondermeer te koop bij de Kartonwinkel, waar je ook originele nachtkastjes en tafels van karton kunt kopen.

Het popje in de wieg doet denken aan de cocha dolls van Carla Valverde, een portugese ontwerpster uit Ericeira (een heerlijk vakantiedorp weet ik uit ervaring!) die de eco-katoenen poppen én beesten met de hand maakt in haar atelier FabLAB en verkoopt via Etsy.

Voor inspiratie voor mooie gebreide accessoires passend bij de stijl van de slaapkamer kun je terecht bij Heins Home. En de cute vilten slofjes komen uit India en zouden zo voor het wiegje kunnen staan!

3 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,

    Leuk blog heb je, lekker basic en puur. Houdt ik van. De popjes op je post zijn te leuk.
    Ik ga je volgen, we linken ook al met elkaar via onze webshops.
    Have a great day !!
    Groetjes van Ingeborg, WitZandGrijs.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik zag je blog vandaag voor het eerst. Ik ga je toevoegen bij mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor de leuke berichten op mijn blog! Jullie reacties maken het nog leuker om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...