woensdag 15 december 2010

witte kerst


Ik geef het eerlijk toe; ik heb een voorkeur voor nep kerstbomen. We hebben geen planten in ons interieur en ik koop geen wekelijks bos bloemen. En dus is een kleine maand een hele echte groene kerstboom echt teveel gevraagd...
Jaren hebben we een alternatieve kerstboom gehad in de vorm van een spiraal, a la de kerstspiraal van VT wonen (fotografie: Jeroen van der Spek), voorzien van een versiering van witte vilten sterretjes opgehangen met houten knijpers.
Vier jaar geleden hebben we een hippe witte nepboom gekocht die ieder jaar weer vol enthousiasme door de kids in elkaar wordt gezet en opgetuigd.
En dit jaar is daar een witte houten kerstboom van Pot&Vaas bijgekomen, voorzien van allerlei verschillende versieringen en sterlichtjes.
Laat de witte kerst maar komen!

6 opmerkingen:

  1. Als je dan toch voor nep gaat vind ik dit wel een heel mooi alternatief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn ook helemaal niet van de planten, dus een kerstboom is een grote opgave. En dit jaar gaat het wederom echt niet lukken .... ik doe ook geen moeite. Lekker relaxt eigenlijk. Laat anderen maar klooien met lichtjes, kluiten en naalden. (zie mijn blog) Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stuk voor stuk enige bomen, waar koop je die spiraal?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de spiraalboom komt uit de VTwonen collectie; je zou dus via hun site kunnen zoeken naar verkooppunt; succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. http://www.basiclabel.nl/477/kerstspiraal.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Melk en Suiker,de houten staander is niet leverbaar, heeft u een kerstspiraal met een houten staander?Mag ik van u de maten weten zodat ik zélf 1 kan timmeren?
    MVG,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...