zondag 7 november 2010

Inspiratie met de hoofdletter I




Sinds enige tijd ontvang ik de nieuwsbrief van RESTORED in Amsterdam en iedere keer wordt ik weer blij van de mooie vormgeving en de originele producten. Alle reden om dit te delen.

Restored is een winkel en atelier ineen, waar je je zowel originele interieuraccessoires als kleding, sieraden en tassen vindt.
De eigenaars van RESTORED, Marijke Hukema en Petra van Roon, ontwerpen zelf producten onder het Restored home-made label en verkopen producten van verschillende jonge ontwerpers. Alle producten zijn handgemaakt of geproduceerd in limited editions!

Echt een droom om een winkel te hebben, maar je ter plekke nieuwe producten ontwerpt, maakt en met liefde verkoopt!

P.S. Je kunt hier nu ook terecht voor bijzondere kerstpakketten!

1 opmerking:

  1. Ik zocht nog een manier op al mijn kastjes en spullen kwijt te kunnen in mijn kleine huis. Ik kán alle kastjes natuurlijk ophangen aan de muur ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...